دوشنبه ۲۸ آبان
باز هم پائیز شد شعری از حسن کریمی
از دفتر نغز ترین رؤیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۵۹۸۹۰
بازدید : ۶۹۱ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب حسن کریمی
|
«بازهم پائیزشد»
باز هم جام از غمِ هجرِ شما ، لبریز شد
فصلِ ما غمگین ترین فصلِ خدا ، پائیزشد
باغ ِ گل با آن طروات ، زیرِ ِ آماجِ خزان
همچنان خوارزم ِ، بعداز یورشِ چنگیز شد
ًرقصِ مرگ ِبرگ،درطوفانِ وبورانی، چمان
جست وخیزِ اسبِ تازی، درکفِ مهمیز شد
با تمام هجمه ِ ها ، پائیزِ ِ رنگارنگ باز
گوشواری گشته ، بر گوشِ زمان آویز شد
فرشِ باغ،آهنگِ خش خشِ،زیرِپای عابران
عارفان را نغمهٔ دلچسب و، روح انگیزشد
وای از آن لبخند شیرین انار و ، عطر به
باغبان شب رابسوزان،صبح رستاخیز شد
حسن کریمی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سرکار خانم بهارلوئی سپاسگزارم ازبذل توجه وعنایات شما پاینده وسر فراز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.