شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
در نایاب بر حسین
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
...............................
قطره قطره در نایابت به ما دادی حسین
از برای روضه ها حال بکاء دادی حسین
انتخابم کردی از بهر عزاداری خویش
خود جواز نوکریم امضاء نمودی یا حسین
جامۂ احرام ما بهر طواف ماتمت
پیرهن مشگی است تو هم کعبۂ دلها حسین
هر شب جمعه به همراه گل یاس نبی
روضه خوان بودم برای ماتمت مولا حسین
پاکی مادر مرا پا بست راهت کرده چون
کام من را تربتت شیرین نمود اول حسین
تا گل نامت روان شد بر زبان نوکرت
شکر حق جاری شد از ذکر پدر جانم حسین
عمر خود را صرف عشق کربلایت کردم و
شاکرم حق را که بودم خادم راهت حسین
آرزوی دیدن صحن و سرایت بر دلم
با سلامی بر شما آغاز گردم هر شب و روزم حسین
ساقی ام در دل هوای کربلایت کرده ام
جان زهرا مادرت ما را طلب بنما حسین
....................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا حسین(ع)