شنبه ۳ آذر
چند کوته شعری از هنری داودیان
از دفتر تولد شعر نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۴ شماره ثبت ۵۹۶۳۹
بازدید : ۳۹۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
عاشق بیخواب غلطد به چپ و راست
تنها زمانیست که حقیقت به ز رویاست
... هد
....................................................................
تنفر، از برای انکه هستم
به ز محبوب، برای انکه نیستم
... هد
................................................................. .
میفکن کاری را به فردا
گر شودش کرد, پس فردا
(طنز)..هد
|
|
نقدها و نظرات
|
سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق) استاد، متشکرم برای تشویقتان که موجب دلگرمیست. سایه گستر مانید. | |
|
عباسعلی استکی(چشمه) استاد حضورتان مایه دلگرمیست | |
|
ابوالفضل چطوری، خوشحالم که مایه مسرت خاطر گشتم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.