يکشنبه ۴ آذر
به مناسب محرم و پاییز دو شعر شعری از مهتاب دوستان(سرو)
از دفتر سروین ۱ نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۸:۱۱ شماره ثبت ۵۹۳۷۱
بازدید : ۵۶۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر مهتاب دوستان(سرو)
آخرین اشعار ناب مهتاب دوستان(سرو)
|
نفرین به رود!
وقتی که زود
شرم تو را در دلت ندید
تو با شتاب اما
به سرچشمه یِ مردی رسیدی وُ
پس زدی فرات حب دنیا را
به ریش آب...خنده
در دلت غمی سنگین
شراب شهد شهادت
تلخ و توام شیرین
سپس میان وفا و مرام عرفانی
شاید...به یاد خلع صدای علی بیفتادی
و آن نگاه خیس و خالی مشک پاره شده
خموش...بر زمین خشک
چو آبِ خجلت رَرَرَفت
*********
تا کامل کام
چنان تبدیل سبزینه یِ چنار
التهاب وارونه یِ تغییر را
چشیده وُ هرچند...
چموشِ عروج جنون
در چالش ترس و تمنا
خموش...
نارنجی رنجم!
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد گرامی سپاس از شما عزاداری شما نیز مقبول | |
|
درود و سپاس استاد گرامی و عرض تسلیت متقابل | |
|
درود و سپاس از محبت و حضورتان و شعر زیبایی که صفحه را زینت داد عرض تسلیت متقابل | |
|
پاییز که خودش زیباست مشکل همیشه از ماست درود و سپاس از توجه و حضورتان | |
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس بانو رعنای باغبان | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
یا حسین(ع)
عزاداری ها قبول