يکشنبه ۲۷ آبان
دوباره پاییز شعری از هدیه قادری( مهتاب)
از دفتر دل واژه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۲۶ شماره ثبت ۵۹۳۱۷
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر هدیه قادری( مهتاب)
آخرین اشعار ناب هدیه قادری( مهتاب)
|
پاییز دوباره پاییز...
فصلِ تکرارِ پایان ها ،پایانِ تکرارها
قرارِ عاشقانه ی برگهای زرد
در جَوارِ خلوتِ دیوارها
داغْ نوشیدنِ قهوه های سرد
در هوای پُر تبِ دیدارها
پاییز دوباره پاییز...
فصلِ مرگِ آغازها، آغازِ مرگ ها...
صورتِ سُرخ نگاه داشته ی خزان
به سیلیِ خاکسترِ برگ ها
پاییز دوباره پاییز...
فصلِ ابتلای من
به تنهاترین تنهایِ زن
شوریده حال و آزرده تن
لبریزِ از وسوسه های رفتن...
پاییز دوباره پاییز...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست
بگو یا حسین(ع)