با سلام و درود بر اساتید، ادیبان ، شاعران و دوستان
باتوجه به فرا رسیدن ماه محرم وماه عزا داری حضرت عشق، سلطان عشق ، وسید و سالار شهیدان امام حسین (ع) قطه شعری در قالب مثنوی آماده کرده ام که تقدیم همه ی دوستان و اهالی شعر ناب میکنم امید وارم که مورد توجه همه ی غزیزان و شاعران عزیز قرار گیرد همچنین از دوستان و شعرا بعنوان یک عضو کوچک و حقیر از این خانواده ی بزرگ تقاضا دارم در این زمینه در این ایام عزاداری هرکس در حد بضاعت خود اشعار و نوشته های خود را به اشتراک بگذارد تا گوشه ای از ظلم و جور رفته به امام را برای خود یاد آوری کرده وبه گوش حهانیان نیز برسانیم ارادتمند همه دوستان در شعر ناب حمید نوری (احمد)
محراب نیاز
ظهر عا شو ر ا به محراب نیا ز
چون مهیا گشت مولا بر نما ز
آ تشی ا فکند ه دشمن بر د لش
بر خداوند گفته ا و از مشکلش
دشمنش اطراف ا و از هر طرف
با ز جسته پیکر ا و را هدف
ا ز حقیقت گفته ا و بر اشقیا
کرده غوغا گفته های ا و بپا
که ای مسلمانان حسینم من حسین
بر پیمبر بوده ام من نور عین
من که فر ز ند علی ا کبر م
ظلم و جُور کا فران را دا ورم
دُخت پیغمبر که با شد مادرم
نام ا و جا وید مانده بر درم
آ تشی ظلمی که بر پا کرده ا ید
کینه ها در سینه ها پرورده اید
من که با شم حجت حق بر شما
کس نموده با ا مام خود جفا ؟
من نمو د م بر شما حجت تما م
من دگر حرفی ندارم وا لسلام
سر بسوی آسمان کرد ه ا ما م
گفته برحق عشق خود را نا تما م
که ا ی خد ا و ند بزرگ پروردگار
هر چه می بینم من از این روزگار
آنکه تو بر آن ا ر ا د ه کرده ای
می پذیرم هرچه دارد پرده ا ی
چونکه دین تو بما ند پا ید ا ر
قطعه قطعه گردد این تن بر هزار
کو دکا نم بر ا سارت می برند
مال و اموالم به غارت می برند
مهر من گردد به عشق تو فز و ن
گر بگردد کودک من غرق خون
این چنین گر من تو را عا شق شدم
بی کفن بی سر تو را لایق شدم
چو نکه عا شق بوده ام در راه تو
عا شق تو شد ذ بیح الله تو
تن که ناچیز است ا گر گردد فد ا
جان بخواه در دم نمایم من فنا
پس تو ا ی ( احمد ) بما نند ا ما م
عاشقی را پیشه کن هر چه تمام