جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن معظمی گودرزی ( کولی)
آخرین اشعار ناب حسن معظمی گودرزی ( کولی)
|
در گذر گاه خاطرم
ناگزیر م باید بسازم زورقی
بنشینم در آن دور شوم از ساحل یاد کسی.
کوله بارم را کنج زورق جا کنم
وسوسه ی رخسارش بروبم از ذهن
یاد نامش را به کل حاشا کنم
موج ویران گر چو قصد جان کند
پاک بازی توشه ی راهم کنم
بی کران آبی دریا
چو محمل و مأوا شود
کنج زورق تفتیش افکار م کنم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب خدمت شما از نظر شما بسیار سپاس گذارم جناب شا هنگیان
| |
|
جناب انصاری شما به بنده لطف دارید ما با اینترنت خانه بسیار مشکل دارم و فرصت عرض ادب و گرفتن درس از شما را کم فراهم می شود . به امید رفع مشکل | |
|
سلام سرکار خانم ناصری نسب ادب و احترام مرا بپذیرید . از دیدن سروده من نظرتان بسیار سپاس گذارم 18...نمره قبولی ......و افتخار مان ......... کولی | |
|
جناب.میری سلام سپاس مرا بپذیرید من سیاه مشق. دارم تقدیم میکنم . برای غلط گیری شما محبت دارید و بزرگواری......کولی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زنده باشید به عشق بزرگوار التماس دعا دارم