سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    چند شعر

    شعری از

    سمیراعزیزی

    از دفتر حسرتکده نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۱۳ شماره ثبت ۵۹۲۷۰
      بازدید : ۴۹۲   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    1.
    ای دل مگذار لب بدوزیم
    در آتش چشم و سر بسوزیم
    ما آتش دل نهفته داریم
    مگذار که با غمت بپوسیم.
    سمیراعزیزی
    24/12/1395
     
    2.
    خرمن انسانی
    آتش زده بر جان ها 
    این خرمن انسانی
    ای دل برسان آبی
    از چشمه ی خون جاری
    دل در طلب جان و 
    جان بر سر دستانی
    می سوزد از این آتش
    این مذهب عریانی
    ای دل برسان آهی
    از دیده ی ویرانی
    یکباره زند آتش
    هم چشم و سر و پا را
    هم دیده ی پنهانی.
    سمیراعزیزی
    23/12/1395
    3.
    دست تمنا
    هرچند که بیدم ولی آن ترس ز من نیست
    تا برکنم این پیرهن دلق و ریا را
    من بنده ی نان دیده ام و بنده ی جان ها
    بیگانه ندیدست به جز خویش و نیا را
    شهری ست دلم را که به خوابش بگرفتند
    خوابی که نشد دیده به چشمان تو ما را
    ما را به نگاهی نرسد دست تمنا
    دارا نشود آنکه نه دار است و نه دارا
    تا هست جهان پرتو خورشید دل آرا
    شاهان همه مست اند از اندوه رعایا.
    سمیراعزیزی
    20/12/1395
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ۱۳:۵۶
    درود بانو
    زیبا بود ند خندانک
    سجاد کشاورز
    چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ۰۳:۰۹
    اشعار زیبایی بود بخصوص قطعه آخر دست تمنا
    خندانک خندانک خندانک
    درود بر شما
    رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
    چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۱۱
    درود برشما عالی بود
    سیدابراهیم میری ((سید))
    جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ۰۶:۴۸
    درود استاد
    طبع شیرین سخنتان همیشه روان
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0