💌 #تابستان_نامه
#عزیز_دلنشین_واژه_های_من! ❤️
کمی آرامتر رد شو...
ز فصل سبزِ احساس و
هوای باغ گیلاس 🍒 و
صدف، 🐚دریا 🌊 و الماس 💍و
نوای دلنشین ساز ...
هنوز شهریورِ امّید،
نفس دارد...
هنوزم عطر گردوها
میان باغِ لحظه
جاری و زیباست...
بیا انگور 🍇 را دریاب...
چه میداند کسی شاید
نشد شعری ز خرمالوی نارنجی
و سرخی انار بوسه ی💋 پاییز 🍁
بنویسیم ...
شتابان میروی
بی آنکه دریابی
دلِ شعرت
برای پسته ی تازه
به حسرت میتپد روزی
و تو فردا پر از ای کاش امروزت
به تار و پودِ اشعارت
نُتِ اندوه میدوزی...
بلندای تمام روزهای فصل دوم
را گل افشان 🌸 کن
به عطر #مهر تن پوشت👔
#سپیدار_بلند_من!
کنار تو
شلوغی های #تهران_وجود_من
چه آرام است
غمِ من در میانِ بازوانِ تو
چه ناکام است...
#مه_ناز_نصیرپور
سیزده شهریور نود و شش
ساعت ۱۷:۱۵
پ.ن: گاهی یه جمله ی کوتاه از کسی که دوسش داری ♥️ آفرینش یه شعر بلند رو رقم میزنه...
ما آدما همیشه باید یادمون باشه فصلها و روزایی که آرزوی گذشتنشونو داریم عمرمونن...