جمعه ۲ آذر
ابربی باران شعری از سهیل بهنود
از دفتر پلک شیشه (شعر نو) نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۵۹۰۹۱
بازدید : ۶۴۲ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سهیل بهنود
|
شعرصدای فرشتگان است
که درزمین خاکی
ازدل شاعرمی گذرد
بایک حساب
تورویای بیدارمنی
درزمین واژه ها
وموسیقی بی وقفه باد برسطر
لطفاً
ابرهایی که نمی بارد
ازآسمان خیالم دورکن
بغض ترکیده ام
برای کودک ویلان خیابان و
پیرخوش آواز بیابان است
که برحسب تصادف هم
همدیگررانمی بینند
آنقدرفاصله ها زیاد
داردقلب ها می پاشد
خانه وکومه
سرپنجره داد می کشد
چراشیشه
به هیچ بارانی
جواب نمی دهد؟
وابزار
دردست خیلی
به افزارراکدمی ماند
پس صدای فرشتگان کجاست؟
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود
بسیارممنونم استادگرامی
پایدارباشیدبه مهر
| |
|
دوردها بانوی واژه ها خرسندم که به محفل گرم شاعرانه نان آمده ام | |
|
درودها شاعر فرزانه ممنون ازعنایت شما | |
|
درودفراوان سپاس ازمحبت شما سربلندباشید | |
|
سلام وعرض ادب سپاس ازدلگرمی شما برایتان عمرپربرکت آرزو دارم پایدارباشیدبه مهر | |
|
درودها لونی بزرگوار خوشحالم اززیارتتان ماناباشید | |
|
درودتان باد جناب انصاری بزرگوار سپاس ازلطف شما سرفرازباشید | |
|
درودها مهربانو ۰ بسیارسپاس ازلطف سرکار پایدارباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سپیدی بسیار زیبا و پر معنی
موثر