جمعه ۲ آذر
شکوه ها دارم شعری از بردیا امین افشار
از دفتر گل سنگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۵۹۰۵۰
بازدید : ۳۶۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر بردیا امین افشار
آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار
|
شِکوه ها دارم
از این عصیان پیچیده
در تار و پود صدایم
از این صدای وحشت
از این داغ حک شده
بر عمق ندایم
شِکوه ها دارم
از هر تپش ناقوس زمان
از این زمان زنجیر شده
از این زنجیرفشرده
بر گلویم
از این تلاطم دریا
از این دریای گریز
از این گریز طوفانی
از این طوفان دائم
از این دائم مرده
شِکوه ها دارم
شِکوه ها دارم
شِکوه ها
شِکوه از فردائی نیامده
ولی با امروز آشنا
شِکوه از امروزی بریده
ولی بسته به دیروزی دور نما
شِکوه از انتظاری
خالی از امید
شِکوه از این
موجودات زشت خوی انسان نما
آمدن ، دیدن ، دل بریدن
نه در نفسی بخشنده
نه در فضائی فراخ و گشاده
که در صندوقی در بسته
صندوقی ماتم زده
صندوقی رو سفید و دل سیاه
صندوقی که از پس
شب روان است
شب فضا ساز تنها
شب قاب گرفتۀ بی انتها
شب دل سفید رو سیاه
شِکوه ها دارم
از این مامن سیاه دل
از این قدم نهاده
از این شُکوه تک گام انسانی
که با حقارت نهاده می شود
به روی مشتی گِل
از این گِل گسترده
از این گسترده بی امان
از این امان دروغ
از این دروغ زندگی
از این زندگی فریب
شِکوه ها دارم
شِکوه ها دارم
شِکوه ها
|
نقدها و نظرات
|
میدانم حضور گرمتان ، باز دل گرم کننده قلم لرزانم خواهد بود . درود بر شما . | |
|
سپاس از حضور گرم و سرشار از حس مسئولیت و دستگیری شما بانوی گرانقدر . شرمنده فرمودید . قدردانتان هستم . درود بر شما . | |
|
سپاس از همراهی و تشکر از تشویقتان بزرگوارید بانوی گرانقدر . | |
|
متشکرم که با تشویقتان ، قلمم را مرکب میشوید . درود بر شما بانوی ارجمند . | |
|
بزرگوارانه حضور دارید و مشوق قلمهای لرزانید . درود بر شما . | |
|
بسیار سپاس از این انرژی پرقدرت که روانه قلم ناتوان من ساختید . قدردانتان هستم بانوی ارجمند . | |
|
متشکرم که بزرگوارانه و سخاوتمندانه انرژی بخشم گشتید . قدردانتان هستم ، بزرگ ارجمند . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست
عیدتان مبارک