جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نیلوفر (دختر پاییز)
آخرین اشعار ناب نیلوفر (دختر پاییز)
|
نرم و شکننده ام چون برگ خشک پاییزی...
قوی و محکمم چون تنه درخت پاییزی.....
لبخندم ژرفا.....
تا اعماق دریا....
چشمانم سوی...
افق بر فردا....
دست در دست هم ....
میرویم به آینده...
موهایمان مثل....
یال اسب پراکنده.....
سرخی آسمان غروب....
مثل گل شقایق....
.قدم به قدم هم....
می نشینیم در قایق...
من دختر پاییزم...
تو از مهر زمستان.....
رنگ چشمانت مثل...
تاریکی شبستان....
مهربانیم برای هم...
مهربان چون آهو...
سرسختیم برای دشمنان...
برنده چون چاقو...
دوست داریم خدارا...
اوفرازنده آسمان هاست....
دوستش دارین چون...
آرامش دلهاست...
یامقلب القلوب والابصار.....
دختر پاییز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.