سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    چند شعر کوتاه

    شعری از

    سمیراعزیزی

    از دفتر خاک بی وجود نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۰۴ شماره ثبت ۵۸۳۳۰
      بازدید : ۴۳۰   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    1.
    هوای سکوتم
     
    هوای سکوتم را بغض های 
    تو آشناست
    و مرا چه زیادتی ست
    به بار آمدن با دردهایی 
    که نخواهی دید.
    #سمیرا_عزیزی
    2.
    دهان دریده
     
    دهان دریده با من
    سخن مگوی
    تو دل شکسته تر از آنی
    که شکسته کنی دلی را
    و من بشکسته تر از آنی
    که هرزه گردم به طعن نگاهی
    #سمیرا_عزیزی
    3.
    تاریک ببار بر سر ما
    ما چشم به روشنی نداریم.
    #سمیرا_عزیزی
    به استاد
    #یارمحمد_اسدپور
    4.
    به حیلت ماه
    دهان دریده با مرگ سخن بگفت
     به حیلت ماه و ستاره ای ناپیدا 
    گراییده از چنگال گرگ ها
    و زخمی که کهنه می شود
    از فراخ شب
    #سمیرا_عزیزی
    5.
    هوای تازه می خواهم من از تو
    مبادا لحظه ای باران نباشی
    #سمیرا_عزیزی
    به استاد
    #عبدالکریم_ایزاد پناه
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸
    درود بانو
    تقدیمی های زیبایی بودند
    مبارک صاحب اثر باشند خندانک خندانک
    حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۳۸
    خندانک خندانک
    زیبا بود بانو خندانک
    حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۴۶
    خندانک
    **
    بی تاب توام شیرین
    بی خواب توام شیرین
    فرهاد توام شیرین
    محتاج توام شیرین
    **
    96/5/24
    سیدابراهیم میری ((سید))
    سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۵۷
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0