سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
چند روزی تا دیروز
سنگ شعر و ادب را به سینه می زدند
نو و کهنه میکردند
نقد را نسیه می فروختند
ظاهراً نگران عروض و قافیه بودند
آی گل گفتین
واقعا هم همینطوره ظاهرا نگران عروض وقافیه اند و
بحث نقدرادست اویزی برای بهانه جویی می کردنداما قصدشون فقط وفقط آشوب بود
امروز ناگهان همگی غیبشان زده
چون حرفشان به بار ننشسته
غمباد سروده اند
با یک سوت رفتند
بی خیال استادبزرگوارم مهم نیست
گرچه برهم که می گردند اهالی ناب وبخصوص سکاندارش آنقدربامرام وبخشنده هستند که بازم با رویی خوش بپذیرندشان این خودشان هستند که اذیت میشند ودر آتش کینه ودشمنیهاشون دست وپامی زنند .........
احتمالا باز میگردند
کهنه از نو دراز تر
دسته به دسته
هر دسته با ظاهری متفاوت
اما در باطن همگی از جنون پول اند
جنون پول بدچیزیه .........
..............................................
..............................................
این مجنانین پول هم به جان شعرگندزده اند هم به جان عشق...............
وسرشان راهم می کنند زیربرف مثل کبک وفکرمی کنند مردم
نمی فهمنند که دردشون چیه؟!!!
لطفاً به آنها بفرمایید
در اینجا بجز عشق و شعر
کالایی نداریم
هزاران درودددددددددد
استادبزرگوارم استکی
همراه همیشگی وبااخلاق ودلسوز ومهربان شعرناب
بسیارعالییییییییی بود
باکنایه ای بزرگ وعمیق به انهایی که اینجا به دنبال چیزی غیرازشعر می گردند....!!!!
کلی حرف داشتم ودرددل که شعرشما به خوبی به جای من هم حرف زد..........
ممنونم از دیدبازوروشنگری شما وآفرین برهوشیاری شما