يکشنبه ۴ آذر
نصف النهار مبداء شعری از سمیه حسام
از دفتر واژه های بی بلوغ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶ شماره ثبت ۵۸۲۹۴
بازدید : ۹۵۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سمیه حسام
|
در مختصاتی از مکان دل کودتا کرد
این جورچین کهنه را از نو بنا کرد
نصف النهار مبداء روز و شبم شد
در سرزمینم قطب ها را جابجا کرد
هر ثانیه در دور تکرارِ زمان ماند
اقلیم گنگم را به غربت مبتلا کرد
با رفتنش یک عمر از تقویم کم شد
مثل گسل عمق وجودم را جدا کرد
بی شک اگر می ماند می شد با وجودش
بهمن ترینِ ماه ها را استوا کرد
شاید اگر بی مرز بود آغوش،می شد-
-تعریفی از محدوده ی جغرافیا کرد
وقتی که مرزی بین خورشید و زمین است
باید که در سرما به شمعی اکتفا کرد
#سمیه_حسام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
باید که در سرما به شمعی اکتفا کرد
درود نازنین به جمع ماخوش آمدید
بسیارزیبا بود