از نفست چنان خوشم
کاز تو بهار می رسد
شوق ندیدنت خوش است
گرچه قرار می رسد❤️
#سمیرا_عزیزی👏👏👏
مهر تو را به جانخَرَم
موسم یار می رسد😍
از طلبت چنان پرَم
عهد و قرار کی رسد؟
#آوای_ناب
پنجره را چو واکنی
بوی نگار می رسد
دل به قرار سر کنی
از شب تار می رسد
#سمیرا_عزیزی
دیده ی خود چو وا کنم
قول و قرار میرسد
#آوای_ناب
قول و قرار من توایی
از چه قرار می رسد
#سمیرا_عزیزی
دل ز سراپرده ی ناز
وه چه به ناز میرسد
#آوای_ناب
دیده مسوز بر دلم
دل که به خار می رسد
#سمیرا_عزیزی
از سر بوی زلف یار
بین که چه حال میرسد😄
خار تو بر دیده رسید
بین که بهار می رسد
#آوای_ناب
حال و قرار می بری
ساز دو تار می رسد
خوش به خیال می رسد
آن چه خیال می رسد
من به خیال دل خوشم
گرچه خیال می رسد
چشم به دیده آشناست
گرچه به ماه می رسد
#سمیرا_عزیزی
6/12/1395
بداهه دوم
آوای دلت چو کهکشانها بشنید
این گردش و افلاک بباید برچید😂
آوای دلم هزار تقدیم تو باد😍
مهر و قمرم نشان از روی تو باد😍
#آوای_ناب
آوای هزار را اگر نشنیدیم
آوای هزارمین بهارم هیچ است
آوای هزار در دلم می گیرد
وقتی که دلم روی تو را می بیند
آوای هزار را ندانم که هزار
آوای تو در دلم شنفتن دارد
آوای هزارمین هزار آوایی
هستی و درون دل من آوایی
آوای مرا چو از دلت برداری
وای دل من وای مرا پیدایی
آوای دلم باش و مرا آوا کن
تا هست درون دل من آوایی
آوا شو و آوایی خود را بشنو
آوای کسی را که ندیدی هرگز
آوای هزار را تو تقدیم نکن
تا هست هزارمین آوایی
#سمیرا_عزیزی
# به آوا☘۲۰/۲/۹۶
زیبا بود بانو