يکشنبه ۴ آذر
چند کوتاه شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۴۶ شماره ثبت ۵۷۹۲۹
بازدید : ۶۲۹ | نظرات : ۵۶
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
۱ :
زیبایی سپید
خود تویی
که بند بندش را
به قرارِ بودنت
سپید امضا می کنی
بی تبصره ی جدایی ات
در فصل های ِپیشِ رو.
۲.
هیچکس نفهمید
پشت پلک هایم غوغاست
با شورِ نداشتنت
آن زمان که میان جمع
سلامم
بی جواب ماند.
۳.
در انزوای خیال
پشت تمام درب های احساس
چشم های توست
و شعر با تو می آید،
سپیدترینی
در این سیاه بازار بردگی
که عشق رنگ می بازد
با دست های خالی
و تنهایی
گردن آویز ِ فقر است.
|
|
نقدها و نظرات
|
مهر بانوی واژه ها خوش آمدی سلام
| |
|
استاد گرانقدر جناب استکی خوش آمدی سلام
| |
|
مهربانم جناب پارکی عزیزم بسیار سپاس | |
|
شاعر توانا جناب رمضانی خوش آمدی سلام
| |
|
مهربانم جناب پارکی عزیزم بسیار سپاس | |
|
مهربانم مهربانو موژان خوش آمدی سلام
| |
|
شاعر توانمند جناب دژاگه عزیز به محفل شعر جناب عابد پور خوش آمدی سلام
| |
|
مهربانم جناب پارکی ارجمند سپاس از لطفتان | |
|
شاعر توانمند جناب احمد زاده به محفل شعر جناب عابد پور خوش آمدی سلام | |
|
مهربانم نازنین شاعر خانم محمدی به محفل شعر جناب عابد پور خوش آمدی سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.