جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عرفان توحیدی(توفان)
آخرین اشعار ناب عرفان توحیدی(توفان)
|
هی نشستی بهانه آوردی
جان مارا به چانه آوردی
خواستم اعتراض کنم
یک دلیل زنانه آوردی
گل ارکیده را نفهمیدی
رازقی رازیانه آوردی
میل من رفت سوی شراب
صحبت از تازیانه آوردی
شدی آوار و بر سر من
هر بلا دانه دانه آوردی
دیگران تاج می نهند ولی تو
تل خریدی و شانه آوردی
رفتی شرکت ولی چه فایده داشت
جیب خالی به خانه آوردی
هی در آوردی حر صم را
وعده سالیانه آوردی
گفتم عهد نامه ای بستم
حرف از موریانه آوردی
گفتم اخبار داخلی کذب است
آنتن از شهر بانه آوردی
من انار خواستم و شفتالو
میوه نوبرانه آوردی
سالها گذشت بزرگ نشدی
صحبت بچه گانه آوردی
اعتمادی به این قضاوت نیست
یک کلاه عادلانه آوردی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست