جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر آرزو نامداری (عتیق)
آخرین اشعار ناب آرزو نامداری (عتیق)
|
امام رضای مهربون
می خوام بیام دیدنتون
حرف بزنم از دلمون
بگم که این دل سیاهه
بگم که طاقت نداره
بگم می خوام آدم باشم
میون آدما باشم
بگم که من یه مادرم
طاقت غصه ندارم
جوونامون خسته شدن
خسته شدن مونده شدن
بگم دلا سنگ شده
سنگ شده غافل شده
بگم دوروز دنیا وفا نکرده برما
بگم که مهربونی پریده از کوی ما
بگم باهم می جنگیم این شده رسم دنیا
بگم باهم غریبیم ، باهم و اما تنها
اما رضا دعا کن که ما نمونیم تنها
صلوات بر محمد و آل محمد
|
نقدها و نظرات
|
سلام خانم رحیم زاده ممنون از حضورتون همیشه سبز باشید | |
|
سلام استاد بزرگوار زیبا می بینید ضامن آهو دعاگویتان | |
|
سلام اقا رمضانی عزیز ممنون از محبت همیشگیتون پاینده باشید | |
|
سلام آقای کارگر ممنون از حضورتان لطف دارید پاینده باشید | |
|
سلام خانم منصوری گرامی شما زیبا خواندید از لطفتان ممنونم پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.