شنبه ۳ آذر
تو رفتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۴۸ شماره ثبت ۵۷۸۳۴
بازدید : ۶۷۴ | نظرات : ۱۳
|
|
شد م. بیمار.و درد انگیز دانی؟
شدم. از درد و غم لبریز دانی؟
تو مانند بهاری ســـــــبز رنگی
سراسر. من شدم پاییـــــز دانی؟
...........................................
تو دادی روزگارم را سیاهی
تو خشکاندی مرا هم چون گیاهی
تورا در دل نشــــــاندم جای دادم
تو رفتی و نـــــــــکردی یک نگاهی
..................................................
غم خانه تـــــر از دامنه ی بود نداریم
جز آتش دل، پـــــر شده از دود نداریم
تو هستی و من هستم وهستند فراوان
از هستی بیهوده کمی ســــــود نداریم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.