يکشنبه ۴ آذر
گشاده رویی شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۲۱ شماره ثبت ۵۷۷۰۶
بازدید : ۶۴۹ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
رباعی
بوسیدن گل اگر مباه بود و حلال؟
دیگر نه نیازِجنگ بود و نه جدال
سر نیزه به دست ، پاسدارانِ گل اند
آسان نرسد دست ، به آن حسن و جمال
معشوق تویی،شوق تویی، کام تویی
تابوده و تا هست مرا جام تویی
مینوشم ومیخوانم و میخندم مست
غم نیست در آن جا که سر انجام تویی
هر چندگلی گشاه رویی کم کن
در منظره ای حریم را محکم کن
لبخند مزن که چشم آلوه بسی ست
سر نیزه به قلب هرچه نامحرم کن
الهیار خاد میان«صادق»
|
نقدها و نظرات
|
سلام عرض ادب بینهایت سپاسگزارم جاودانه باشی و عزتمند | |
|
سلام و درود بی پایا ن از نگاه نظر ارزشمند و بی پیرایه شما بانوی بزر گوار سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر نگاه و محبت زاید الوصف شما عزتمند باشی سر فراز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.