جمعه ۲ آذر
غزل شعری از حاجعلي صادقلو(صادق)
از دفتر غزل صادق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ۲۱:۵۳ شماره ثبت ۵۷۴۳
بازدید : ۹۲۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حاجعلي صادقلو(صادق)
آخرین اشعار ناب حاجعلي صادقلو(صادق)
|
خواهم امشب با غزل هنگامه ای بر پا کنم
د فترم را خط بخط با نام او زیبا کنم
اسمان ابری چشمان من ابستن است
می فشانم اشک و خون از دیده تا دریا کنم
عشق بی پا یان او ان سان قرارم می برد
کس ندارد باورم حتی غمش حا شا کنم
بیستون را می شکا فد ذره ذره تیشه ام
ضخره ها می پاشد از هم تا رهی پیدا کنم
دست من بر دامنش هیهات کی خواهد رسد
نی شود حاصل مگر اندیشه را رویا کنم
او اگر جان می ستاند من به او جان می دهم
پس چرا ترسی بدل از با بت سودا کنم
صادق گیوی بهمن ماه 1390
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.