شنبه ۳ آذر
عاشقم دیوانه ام شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۵۷۳۹۴
بازدید : ۷۰۷ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
عاشقم دیوانه ام جایی ندارم خانه ای
بی زنم حتی ندارم همسر پر چانه ای
یک کبوتر هم ندارم بر لب بام دلم
تا بریزم پیش او با مهربانی دانه ای
نیست فانوسی به دستم نیست شمعی در دلم
تا بچرخد نصف شب روی سرم پروانه ای
در خیابان ها کسی هم نیست تا صحبت کنم
سوسنی گلپونه ای یا خانم مرجانه ای
دوست دارم خانم خوبی شود دلدار من
تا کشم شبها به روی موی نرمش شانه ای
هرکه می آید به درب خانه مهمان می کنم
خویش من باشد ویا باشد اگر بیگانه ای
با تمام حرفها با اینکه خیلی عاشقم
آنچنان پولی ندارم تا بسازم لانه ای
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام براستاد عزیز احمدی زاده گرانقدر مدیر مهربان ودوست داشتنی سایت خیلی چاکریم قربان صبح عالی به خیر | |
|
سلام بر استاد پارکی عزیز ومهربان خیلی ممنونم بزرگوار | |
|
سلام وعرض ادب خدمت عزیز دوست داشتنی رفیعی مهربان خیلی ممنونم قربان | |
|
سلام خدمت رشیدی عزیز استاد غزل های نو و دوست داشتنی متشکرم | |
|
سلام بر صادقی مود عزیز خیلی ممنونم قربان | |
|
سلام بر هدایت عزیز وفرهیخته بسیار ممنونم دوست گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.