جمعه ۲۵ آبان
بیکار شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۳۳ شماره ثبت ۵۷۳۴
بازدید : ۸۱۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
روم نشد بهت بگم که
خیلی وقته تو رو میخوام
خیلی وقته که تو رویام
توی آغوش تو میام
روم نشد بهت بگم که
چیزی از دنیا ندارم
خیلی وقته آس و پاسم
تا همین روز هم بیکارم
ببخش این جسارتم رو
اگه عاشق تو هستم
وقتی چاره ای ندارم
نمیاد کاری ز دستم
حق زندگی ندارم
وقتی بیکارم و مستم
برم از خودم بپرسم
چرا عاشق تو هستم
عاشقی خونه نمیشه
حتی چند فرش و وسائل
برم از دلم بپرسم
آخرش کی میشه عاقل
ببخش این جسارتم رو
اگه عاشق تو هستم
وقتی چاره ای ندارم
نمیاد کاری ز دستم
سر ظهر پامیشم از خواب
منِ بیکار و دل خام
شب که میشه این گرسنه
نداره یه سفره ی شام
"حسنی مکتب نمی رفت"
"اگه میرفت جمعه میرفت"
سن عقلی دلِ من
خیلی رشد کنه میشه هفت
ببخش این جسارتم رو
اگه عاشق تو هستم
وقتی چاره ای ندارم
نمیاد کاری ز دستم
|