جمعه ۲ آذر
شادی دگران شعری از هنری داودیان
از دفتر لمس ژرفا نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ۰۳:۴۵ شماره ثبت ۵۶۹۷۹
بازدید : ۶۴۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
شادی دگران از پشت پنجره
پر جنب و جوش و رنگارنگ
چمن باغ سبز، گلش سرخ
خوشه انگور اویزان اونگ
رقص و پایکوبی هر سوی
فضا لبریز نغمه و اهنگ
حیاط مفلوک خود نگرم
زمینش خار و خس و سنگ
گشایم درب ز خود بیرون
تا دنیای دگران را کنم درنگ
چمن، لجن سبز، گلش مصنوعی
بگرفته باغ، مه افیون و بنگ
نباشد کس انکه که هست
بهر قدم عوض کنند رنگ
نغمه و ترانه، ناله و شیون
رقصشان همانا ستیز و جنگ
سراسیمه درب بر خود بندم
حیاط پر ز خار و خس و سنگ
نکنم دگر درون خویش
با برون دگران هماهنگ
... هد
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر برای نظر، همیشه سعیم بر این بوده که ساده بنویسم تا افراد عادی انهائی که با کلمات قلمبه سلمبه اشنائی کمتری دارند نیز بتوانند بخوانند و متوجه مطلب شوند از شما بسیار متشکرم که این امر را تائید کردید. اما در مورد امروزی بودن، خود من نیز دیروزی هستم، مرز دیروزی و امروزی برایم زیاد مشخص نیست. موفق باسید | |
|
استاد جان تمام اشعارم صبوحی است، بهمین خاطر مرتب به در و دیوار میزنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
زبان ترانه محاوره ای و امروزی نیست؟