جمعه ۲ آذر
جام دعا شعری از فرزین مرزوقی
از دفتر صدای خاکستر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ۰۸:۱۸ شماره ثبت ۵۶۸۷۱
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب فرزین مرزوقی
|
این جان به نگار تو دهم
بیشی چند
جز زلف تو سجده نکنم
دراین بند
گاهان به گناه تو به عشق
جانی چند
در عشق تو من بیش از این
آهی چند
صورت گه تقدیر منی
آذین بند
در ناز نگار رخ خود
یاری بند
گاهان به شب چشم سیات
زاری چند
دامان بلا دور زتو
شیرین مند
نازان بلا بر دل من
جامی بند
حیران ز رخ و موی سیات
دردی چند
بیش از رخ زیبای گلت
چونی چند
تسلیم عقوبت شده ام
پندی بند
****
دستان دعا سر به سلامت بکشیم
هر آیینه از
غصه وغم
دست بکشیم
با عشق بسازیم
همگی جام دعا
سر مست بنوشیم
و
زآن پر بکشیم
فرزین.م
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود استاد گرامی خیلی ممنون و سپاس مقدمتان گلباران | |
|
با سلام و درود خیلی ممنون و سپاس مقدمتان گلباران | |
|
با سلام و درود خیلی ممنون و سپاس مقدمتان گلباران | |
|
با سلام و درود خیلی ممنون و سپاس مقدمتان گلباران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست