يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمدباقر آزاد (مستعار)
آخرین اشعار ناب محمدباقر آزاد (مستعار)
|
معنای عشق...
خواهرم با بی حجابی شهر را غوغا نکن
با همین بی بند و باری دین را رسوا نکن
بعضی از مردان شهرم تشنه روی تو أند
چشم این نامحرمان هرگز به رویت وا نکن
یک نصیحت دارم ای خواهر حواست با من است؟
إنقَدَر بهر تبرج چهره ات زیبا نکن
با وجود بی حیایی دلبری باشد گناه
با حجابت دلبری کن از کسی پروا نکن
میشناسم من کسی را با حجابش دل ربود
پس تو با رنگ و لعابت عشق را معنا نکن...
خوشحال میشم اگر نقدی بر اشعارم دارید بیان کنید،سپاس از حضور همه عزیزان
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانوی گرامی،متشکرم | |
|
سلام استاد بزرگوار،نظر و عقیده شما کاملا محترمه برای بنده که شاگرد کوچک شما هستم،این شعر مربوط به اوایل شعر گفتنم یعنی حدود دوسال پیش هست و مطمئنا نقصهایی که شما ازش یاد کردید در این شعر وجود داره،به نکات خوبی اشاره فرمودید،این کمبودها را بگذارید به حساب تازه کار بودنم،ان شاءالله موفق باشید،محتاج دعای خیرتان هستم | |
|
سلام ممنونم از لطفتون،صحیح میفرمایید | |
|
سلام،سپاس از لطفتون،مطمئنا همینطوره که شما فرمودید | |
|
سپاس | |
|
متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
شعرزیبایی بود
استادپارکی هم توضیحات خوبی دادند
موفق باشید