جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی حیدری کرمانشاهی
آخرین اشعار ناب علی حیدری کرمانشاهی
|
یادمان باشد
عشق
اولین فلسفه ی انسان بود
یادمان باشد
عشق
مثل خورشید که بالا سر ماست
روشنی بخش و دلآرام دل است
مثل روییدن یک بوته ی سبز
مثل بوییدن یک حس عمیق
حس خوابیدن در مهتاب است
مثل یک سفره ی باز
نه که نان باشد و آب
مهربانی دارد
مثل نور است
که بر ریشه ی گل می تابد
حس پروانه به شمع است
ولیکن با عشق
نه پری می سوزد
و نه دلداده دلی می شکند
و اگر ریشه دواند در جان
باغ بی برگ و برَ و زرد
بهاری گردد
عشق
موسیقی باران به تن گندمزار
و نشستن لبه ی پنجره ها
و گذر کردن یک خاطره از کوچه ی دل
و رسیدن به قراری ابدیست
|
نقدها و نظرات
|
درودها بر شما مهربانوی جان
سپاس از حمایت و خوش آمد گوییتان | |
|
سپاسمندِ شما هستم جناب چشمه 🌺🌺🌹 | |
|
درودها جناب فتاح سپاس از نگاه زیبای شما | |
|
درود بر شما جناب پارکی
دومین روز حضور من در جمع صمیمی و نابِ اشعار ناب هستم
و استقبال از چیزی که انتظار داشتم بیشتر بود، هنوز به طور کامل با روال سایت آشنایی ندارم، و اگر قصوری پیش می آید امید است ک دوستان به بزرگی خود ببخشند 🌹🌹🌹🌺🌺🌺 | |
|
درود بر شما جناب صفایی
سپاس از مهرتان | |
|
درود بر شما مهربانو
سپاس از نگاه زیبای شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به جمع ماخوش آمدید