شنبه ۳ آذر
تار و پود هستی ام... شعری از صمدقاسملو
از دفتر باران خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۴۱ شماره ثبت ۵۶۷۰۵
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب صمدقاسملو
|
تار و پود هستی ام در امتداد جاده هاست
جسم بی روحم گرفتار تو و سجاده هاست
هر قدم دور از من و دور از نگاهم می شوی
لرزه می گیرد تنم،این کار دور افتاده هاست
سوره ی زلزال می خوانم در این شب های سخت
آیه ای نازل شده،حال شب دلداده هاست
برده ای احساس و باور را،بگواین عشق چیست
حال و روزم بعد تو آیینه ی جان داده هاست
شهر از بغض و سکوت و حال من حیران شده
می روم از آشیان،این شهر جای ساده هاست
گر چه از سنگ زمان،زخمی شده پرهای من
شکوه ای از تو ندارم زخم با آزاده هاست
#صمدقاسملو_پریشان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا ودلنشین بود
احسنت