يکشنبه ۴ آذر
زندگي حادثه اي تاريك است شعری از فريدوني ( شهزاد)
از دفتر سروش عشق نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۳۱ شماره ثبت ۵۶۶۸۸
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر فريدوني ( شهزاد)
آخرین اشعار ناب فريدوني ( شهزاد)
|
از عدم هست شدم
بر خودم پيچيدم
ظلمت حادثه را، ابر شدم ، باريدم
من از عصیان لو رفته ی
یک بغض و یک درد
من از ابری باران خورده ی
گریه ی مرد
من از آبی عشق
من از سرخی درد
من از لیزترین سمت گناه مي آيم
من از سجده ی پررنگ دعا
در نيازي وسواس
من از تلخ ترین نیش بلا می آیم
و........................................
|
نقدها و نظرات
|
برگ سبزيست بي منت نفير ناي اين بي قدر سپاس مرا پذيرا باشيد | |
|
با درود اين كمترين منت پذير حضور پر مهر شما هستم و به خود مي بالم پاينده باشيد شاعر عزيز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست