چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
آخرین اشعار ناب عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
|
قصه گو🌴🌴🌴
هنوز، دل شب
ديوار هاي گلي و چشم مهتاب
بر خرابه شهر گواهند
هنوز، كوچه هاي فقر
بي تاب گامهاي عدالت است
و خيس اشك مهتاب
اما،
شب تنهاتر شده است
مونس شب نمي آيد
چاه از درياي ناله پر شده است
قصه گوي چاه نمي آيد
در غربت نخلستان هم گويي
صداي پاي آشنا نمي آيد
فرق صبح كه مي شكافد☀️
خورشيد شرم آگين از بام بر مي آيد
قامت كوه مي شكند
چشم آسمان مي بارد
نسيم روح نواز رو به زمين نميكند
طوفان سياه مي وزد
رنگ شرم بر چهره انسان مي نشيند
قداست زخمي مي شود
نجابت سرخ مي پوشد
فرق صبح كه مي شكافد محراب گلگون،
نماز را بر صحيفه عشق مي نگارد…🌹🌹🌹🌹🌹🌹
سفينه نجات
اي فرياد خاموش
سكوتت نه از سر رضامندي است نه از بيم مرگ
افسانه شجاعتت بر هنگامه سكوت تفسير درد است
تو سفينه نجاتي كه طوفان زده ها چه ارزان رهايت كردند
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر استاد گرامی خداوند توفیق تان دهد | |
|
ارادتمند استاد بزرگورم هستم عزت زیاد | |
|
جدتان شفیع تان باد استاد ارجمند | |
|
سلام بر بانوی گرامی و فرهیخته خداوند ناصرتان باد | |
|
سلام علیکم سپاسگزارم گرامی استاد | |
|
خداوند شما را محفوظ بدارد- علی یارتان - ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام استادبزرگوارم
بسیارعالی
تسلیت عرض می کنم این ایام رو
التماس دعا