يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد جواد فریسات((روزبه))
آخرین اشعار ناب محمد جواد فریسات((روزبه))
|
رفتن یار وفادربهانست
عشق حق را در دل دلدار بخوانند
کز ز دنیا بریدند بمانند
در دل عشق حق را بخوانند
انان بدین سان رفتند چه اسان
اسم خدا را تنها وفادار بخوانند
چو بودند در راه یاد نکردند
اندر چاه چو گدائی خدایا بخوانند
ان وقت که نوا داشتند نگفتند
حالا در بی نوایی خدایا بخوانند
اه بر بنده ای که بنده ی بنده میشوند
وای بر جهانی که به غیر از او خدایا بخوانند
چه میخانه ای دارد این دنیای دون
که در مستی عالم خدایابخوانند
گه که ویران شود دل اشیان ها
در بی وفایی زندگانی خدایا بخوانند
ز گهواره تاگور بدانند
فقط او را خدایا بخوانند
((محمد جواد فریسات))
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون | |
|
بسیار ممنون چشم انشاالله با کمک شما بزرگواران بتوانیم این مراحل را طی کنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
قوافی