يکشنبه ۴ آذر
چهره ی مستور شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۳۲ شماره ثبت ۵۶۴۷۱
بازدید : ۶۸۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
صحبتِ روشن ، سرودِ نور می خواهد دلم
نغمه ی موزونِ بی سنتور می خواهد دلم
بارها نوشیدم از جام خیال این وآن
باده یِ بی زخم و بی زنبورمی خواهد دلم
مستیِ دائم تقا ضا می کنم ساقی کجاست
لذ تی بیگانه از انگور می خواهد دلم
دوست دارم باسلیمان زمان باشم ولی
دانه ای از دانش آن مور می خواهد دلم
نیستم موسی به سر دارم هوای موسوی
شعله ی برخاسته از طور می خواهد دلم
عشق برروح و روانم کد خدایی می کند
بی دلم اما دل منصور می خواهد دلم
محوگردیدم، نیازم علمِ صرف و نحو نیست
دانشِ بی دفتر و دستور می خواهد د لم
چشم را بستم بدونِ شبهه ، زیبا یانِ شهر
صورت زیبنده تر از حور می خواهد دلم
آتش بی دود و خاکستر تمنا می کنم
تابش آن چهره مستور می خواهد دلم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر زیبایی بود