يکشنبه ۴ آذر
طعم رهایی شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۲۴ شماره ثبت ۵۶۱۵۸
بازدید : ۷۲۱ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
میخواهم جان رها کنم
از بندت درآیم
خودم باشم و دلم
بدون تو،
میخواهم آزاد کنم
چشم هایم را
از سِحرِ صحنه ها و جادوی حضورت،
نفس تازه کنم
بخندم
با طعم رهایی
به دلم و تو.
می خواهم بگذرم
از سنگفرش ِ یاد
بی آنکه لب را با خاطرت تلخ کنم،
بی هیچ شکی
نشناسمت در هیاهوی حضور
در میان جمع
با کفش های کتانی ات،
می خواهم شب را واگذارم
بستر بگُسترم
و در ساحل شیرین خواب
به دور از چشمه های نمک
و نمناکی ِ درد
آرام گیرم
تا با چشم آفتاب
بوسه ی حیات
و چنگ باد برخیزم
به صبح سلام سلام کنم
و با دریا چای بنوشم.
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام استاد بدر سپاس از مهر حضورتان پاینده باشید | |
|
درودتان جناب فریاد حضورتان را سپاس خوش آمدید | |
|
عرض ادب و احترام استاد ادیب و فرزانه بانو باقری بزرگوار منور نمودید به شمع حضورتان مهرتان را سپاس سبز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.