جمعه ۲ آذر
... شعری از اکبر رشنو
از دفتر سپهر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۴۸ شماره ثبت ۵۶۰۷۹
بازدید : ۴۱۱۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب اکبر رشنو
|
” نیلوفرانه”
زیر لب
خنده های تر،
می پیچم
به رویاهای زلال آب
به گیسوان پریشان وبلند مهتاب
شناور آبی التهاب،
موج، ضریب پیچشم بود
|
نقدها و نظرات
|
سلام
و
سپاس از حضور ارزشمندتون
همیشه باشید بهمهر ونیکویی
و قدر دانم
و .....................................
| |
|
سلام و سپاس از حضور ارزشمندتون همیشه باشید بهمهر ونیکویی و قدر دانم و ..................................... | |
|
سلام
و
سپاس از حضور ارزشمندتون
همیشه باشید بهمهر ونیکویی
و قدر دانم
و .....................................
| |
|
سلام
و
سپاس از حضور ارزشمندتون
همیشه باشید بهمهر ونیکویی
و قدر دانم
و .....................................
| |
|
سلام و سپاس از حضور ارزشمندتون همیشه باشید بهمهر ونیکویی و قدر دانم و ..................................... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.