جمعه ۲ آذر
آغاز التیام شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۴۶ شماره ثبت ۵۶۰۷۲
بازدید : ۶۸۳ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
دردی مرموز
چون آتشی خموش،
سوزن زنان
ناقوس زجر می کشد
و در تبی سرد
در دلم پهلو می گیرد.
اشک را یارای آن نیست که فرو نهاندش
آبی سرد می طلبد،
با بوسه ای از جنس خواستن
آغوشی از مهر
خنکای بعد از یکی شدن
و لبخندِ رضایت،
موجی به بلندای بودن
که دریا یکی کند
تا به گِل نشاند درد را
و خاکستر برچیند.
آواز خواستن باید
و گوشی شنوا
که بیابدت
بخواهدت
با دلی از جنس بودن
ماندن
و پژواکی از خواستن،
این است پایان درد
سرانجام تمام نبودن ها
رهایی از بند زجر
و آغاز التیام.
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان جناب فریاد سپاس از لطف حضورتان خوش آمدید | |
|
عرض ادب جناب چاروقچی سپاس از مهر حضورتان خوش آمدید | |
|
عرض سلام و ادب استاد رشنو بزرگوار کلبه ی حقیر را منور نمودید سپاس از مهر همراهی تان مانا باشید | |
|
عرض ادب و احترام استاد ملایری عزیز سپاس از لطف حضورتان مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.