شنبه ۳ آذر
نقاشی شعری از بهرام چاروقچی
از دفتر کوچه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۵۶۰۶۹
بازدید : ۷۶۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهرام چاروقچی
|
مداد سیاه رو بردار عزیزم
روی دیوار سفید هر چی که دوست داری بکش
یه دونه خونه و چند تا پنجره
برای هر کی میخوابه تو خیابونها بکش
هر جا رو دلت میخواد خط خطی کن
هر چی رو دوست نداری سیاه بکش
برای بچه ها یی که ندارن هیچ کسی رو
اگه شد با یک مداد واسش_ مامان _ با با_ بکش
واسه ی اونایی که همیشه رنج و درد دارن
برای شفای هر مریضی یک دعا بکش
توی یک دفتر صد برگ هزار تا نقاشی
از غم و غصه ی آدمها واسه خدا بکش
سر بزن به خونه ی تمام آدمهای شهر
پاک بکن دعوا رو از خونه ها و صفا بکش
غذای طفلهای معصومی که نون خالیه
عکس یک سفره ی رنگی پر از غذا بکش
واسه ی مسافرها و هر کی توی غربته
رنگ تنهایی رو پاک کن و براش خدا بکش
تمومه دنیا به دست یک نفر نقاشی شد
همه چی رو خوب کشیدی آخرش خدا بکش
بهرام چاروقچی03/03/1396
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.