جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شهداد دبیرچیلو ( قناری )
آخرین اشعار ناب شهداد دبیرچیلو ( قناری )
|
عیــــــد آمـــده و بهـــار بـِر پاست
عشــق تـو همیشه ، در دل مـاست
ღ
می آیــــی و در پــــایِ تـــو قلبــــم
چون بــرگِ گلی ، به فرشِ رویاست
ღ
مــن در عجبـــم چـــه لـُعبتــی تــو
کـز رویِ تو مه ، همیشه رسواست
ღ
المــــاسِ دو چشــمِ تــــو فــروزان
چـــون انجــــم و ناهیــد و ثریاست
ღ
مــــا مـســـتِ مـیِ شبـــــانه یِ او
او فکــــر ثــوابِ صبــحِ فرداست
ღ
در بـــــاغِ گــــل افشـــانِ وجـــودت
لیـمــویِ تــر و سیــب و ثمرهاست
ღ
صد جشن بــه عشـــقِ رویِ ماهت
در عالــمِ عــرش و فــرش برپاست
ღ
نـــازم بــه قَــــدی کــه مــاهِ عالــم
بــر تـارکِ آن قـــامــت رعنــاست
ღ
بر عــاشــقِ خود غـــرور مفـروش
گـر چـه بـه رخت غــرور زیباست
ღ
از همــــتِ بنـــــده شــــد شکـــــوفا
آن غنچه که بـــر رخِ تــو پیـداست
ღ
آفــت زده ای بـــه بـــــاغ جـــــانم
این زخــم به عشـق تـو شکـوفـاست
ღ
در موســــم گــــــل عُمــــوم شــادند
بیـچـاره " قنـــاریِ " تــو تنهـاست
ღ
یا حــق
#دانیال_دبیرچیلو
هوالمحبوب
" عید است بیا دوباره عاشق بشویم"
نامِ سروده : " عیدانه "
تاریــــــخ : 93/12/26 20:50
سراینده : دانیال دبیرچی لو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست