چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
آخرین اشعار ناب عبدالحسین آزادمنش(ع آزاد)
|
جاده سبز اميد
تابوت شور، بردوش
رخوتي سرتاپا
تن لبريز تب لرز
جاده سنگلاخ، پرپيچ وخم، عبور ناممكن
لحظه اي غرق درتصوير مبهم آينده
سايه اي سياه، درون بيشه نااميدي
چهره هاي ترسناك
ودستان خالي000
لحظه اي ميخكوب، لختی درنگ
جرقه اي دركنج ضمير
و آنگاه عزم بازگشت، ازبيراهها
وخود را يافتن
و اين بار
مرهمي برتن بيمار
قلبي به روشني مهتاب
به سوي جاده سبز اميد ره سپردن
عبدالحسین آرادمنش 2/6/79
|
نقدها و نظرات
|
استاد بزرگوار- متشکرم خداوند منان یارتان | |
|
سلام بر ادیب ارجمند تشکر می نمایم | |
|
سلام و تشکر از لطف جنابعالی | |
|
سلام و عرض ادب و تشکر از لطف سرکاعالی- موید و منصور باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست