جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
سرود میلاد با سعادت حضرت مهدی
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
سبک:ساقیا ساقیا
..............................
شیعیان مبارک ،مبارک، که مهدی رسید(2)
ّّّّّّّّّ..............................
موسم سرور است سرور است بهار آمده
مصلح جهانی به عالم به عالم چه خوش آمده
صاحب الزمان آن گل ناز گل ناز به باغ آمده
معنی ولایت امامت چه خوش آمده
.....................................
مژده ای عزیزان عزیزان بهار گل است
جلوه گر به عالم به عالم عذار گل است
در نیمۂ شعبان خوش آمد خوش آمد گلی
غرق شادی و شور شده باز همه عالمی
.....................................
بلبلان به گلشن به گلشن نوا خوان شدند
نغمه گر به ذکر یا مهدی یا مهدی شدند
موسم سرور است غرور است که مهدی رسید
غم ز سینه دور است چه دور است که مهدی رسید
.....................................
خانۂ امامت امامت شده پر ز نور
آمده به دنیا به دنیا گلی پر ز نور
نور عسکری را نگر تو نگر تو هویدا شده
یاس نرگس آمد خوش آمد که شادی شده
..................................
نوگل پیمبر. پیمبر شکوفا شده
اسوۂ طهارت امامت هویدا شده
گل به باغ طاها ز بالا زبالا رسید
خاتم امامت برای رسالت رسید
..................................
در نیمۂ شعبان به عالم به عالم گلی وا شده
خانۂ امامت از این گل از این گل پر از گل شده
بهر خیر مقدم ملائک ملائک روانه شده
جبرئیل و نازل به این گل ز داور شده
....................................
قابله ز جنت ز جنت به عالم روان گشته است
خیر مقدم از بهر این گل به نرگس روان گشته است
طلعت گل حق گل حق روان گشته است
شادمان دل حضرت حق از آن گشته است
...................................
غرق گل ز رویش ز رویش جهان گشته است
عید مولد آن گل یاس ز جان گشته است
گل به باغ زهرا به زهرا هویدا شده
صاحب الزمان آن گل نرگسم وا شده
.............................
شیعیان مبارک،مبارک،که مهدی رسید(2)
................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.