پنجشنبه ۱ آذر
پریشان شعری از فرشته جهانگیر
از دفتر تولد دوباره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۲:۰۷ شماره ثبت ۵۵۷۰۵
بازدید : ۱۳۹۸ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب فرشته جهانگیر
|
تا که یادت می کنـم ،
حالـم پریشان می شـود
.
لاله ی عاشـق هـم
ازکارم پشیمان می شـود
.
حسِ نفرت از توهر دم
بر من آتش می زند😡
.
دوری از شکل کریه
تو چه آسان می شـود
.
حیف ، از آن دوستت دارم
که می گفتم به تو
.
گاه آدم ، واقعـاً
انگار نادان می شود
.
مُـرده ای دیگر برایم ،
مُـرده دان دیگر مرا
.
تا به یادتو می افتم ،
مرگ ، آسان می شـود
.
ای زمستانی ترین
فصلِ بهار زندگیم
.
شاعری با دردها دارد
غزلخوان می شود
.
#فرشته_جهانگیر
۹۵/۰۷/۲۶
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.