يکشنبه ۴ آذر
ملاک عشق شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۰۵ شماره ثبت ۵۵۳۹۸
بازدید : ۴۳۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
نگو که یــاد تــو با گریــه پـاک خواهد شد ،
که قلب من به هوای تو خاک خواهد شد !
تمـام مـردم اگـر از تـو روی گــردانند ،
کسی برای تو اینجا ، هلاک خواهد شد
اگر بهای تو مرگ است ، جان که چیزی نیست
اشاره کن به تنم ، سینه چاک خواهد شد !
بخند و جلــوه گری کن ، که رنگ لبهایت ،
برای باده فروشان ملاک خـــواهد شـد ... !
به جز دلـم که به دستت سپرده ام ، تنها
"زمان" گواهی این عشق پاک خواهد شد
بگــو بمیرم اگر انتــظار ، بیــهوده سـت ...
که بی تو زندگی ام ، هولناک خواهد شد
#محسن_نظری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود
درکانال سایت هم قرارش دادم