دلآ با عشق پیمان دارم اکنون
صفای زمزم احسان دارم اکنون
به دنیا نورِ رَب تابیده از اُنس
طلوعِ مِهرِ باران دارم اکنون
قدومِ " رَحمَتُُ لِلعالَمین " است
نوید ِ یُمنِ رحمان دارم اکنون
ملائک بر فلک برکت بپاشند
نثارِ هستی امکان دارم اکنون
زمین و آسمان ها غرقِ شادی ست
بهشت " تقدیمِ انسان " دارم اکنون
تپش های دلم اینک گواه است
برایش حب غزلخوان دارم اکنون
حلولِ بَدرِ " لولاک " است امشب
تلاوت های قرآن دارم اکنون
سفیرِ نَجم و اَسراء آمد اینک
"خَلَقنا الشُکر" ز یزدان دارم اکنون
به برقِ خنده در چشمانِ مادر
ای آمنه چه ایمان دارم اکنون
تو ای بانوی اُلفَت در دوعالَم
بَرَت هورِ درخشان دارم اکنون
محمّد خواهِ حق .. محبوبِ دل هاست
که عطرِ سدره افشان دارم اکنون
طَلایه دارِ عِزّ کهکشان هاست
"سپاهِ صلح" را سان دارم اکنون
شُکوهِ مُصطفی ست " آیینِ وحدت "
که گَبران هم مسلمان دارم اکنون
محمّد عُمرِ " جَنّاتُ النَعیم " است
بقا را اِذنِ اِذعان دارم اکنون
نَفَس را " اَشهَدُ اَنَّ مُحَمّد
رَسولُ الله " ریحان دارم اکنون
دلِ احمد اُقیانوسِ احساس
برایش "جان به قربان" دارم اکنون
بنوشان از رَبیع مِی بیتِ هفده !
بشارت از حَزیران دارم اکنون
مصدرِ هستی ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد
حضرت دوست استاد و بانوی فرهیخته و نورانی همه ی ابیات اشعارتان نورانی و بوی خاندان نبوت و طهارت ص می دهد به برکت محمد و ال محمد ص عاقبت بخیر گردید
عید شما هم مبارک باد