جمعه ۲ آذر
زنجیــر شعری از فرشته جهانگیر
از دفتر تولد دوباره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۱:۳۳ شماره ثبت ۵۵۳۲۳
بازدید : ۱۰۷۷ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب فرشته جهانگیر
|
عشق بر پاےِ دلم زنجیر بست
با همه دلگیری ام دل گیر هست
گاه صیاد است و کارش کشتن است
تیغ تیز و تور غم دارد به دست
آه، جلاد دلم، زیباترین
مرگ هم از توست سرگردان و مست
باغبان شاد است از دیدار گل
باغ از انگور چشمانش نم است
.
آنکه بالا دید خود را دود بود
شعله از دل سوختن پایین نشست
.
بند بند استخوانم را شکست
خورده ام از چشم هایش ضرب شصت
#فرشته_جهانگیر
۹۵/۱۱/۰۹
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ارادت ادیب گرامی سپاس از لطف بیکرانتان پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ارادت محضر استاد مهدی پور گرانقدر | |
|
عرض سلام و ارادت خدمت شما ادیب گرانقدر زیبا خواندید بزرگوار ممنونم از لطف بیکرانتان پاینده باشید | |
|
سلام و ارادت خدمت شمادوست گرانقدر زیباخواندید گرامی ممنونم از حضورتون پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.