جمعه ۲ آذر
برگی از دفتر نقاشی شعری از ثریا خورشیدی
از دفتر گندم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۰:۰۵ شماره ثبت ۵۵۳۲۲
بازدید : ۴۸۴ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب ثریا خورشیدی
|
برگی از دفتر نقاشی
زورقی هست
.. رنگ رویا
.. روی دریا
هندسه ی ِ
.. ساده ای دارد
به دریا می زنم
.. ساعتی که مداد به دست می گیرم
.. ساعتی که <انگشتهایم
.. جوهری> می شوند*
.. ساعت رزهای صورتی
به بهانه ی هر ساعتی به دریا می زنم
همیشه
.. آسمان
.. آبی ست
همیشه
.. دو پرنده
.. در دور دست آفتاب
.. پر باز کرده اند
همیشه
.. هندسه یِ ساده ی زورق
.. از تو می گویند
و همیشه
.. تو نیستی
همیشه
.. سراغت را می گیرم
.. از آبی آسمان،
.. دریا
.. از دو پرنده ی دور دست آفتاب
.. از هندسه ی ساده ی زورق
وهمیشه
.. تو نیستی
همیشه
.. سراغت را می گیرم
و همیشه
تو
.. نیستی
زورقی هست
.. رنگ رویا
.. روی دریا
هندسه یِ
.. ساده ای دارد.
--------*: و <پرستوها گودی درانگشتان جوهری ام
تخم خواهند گذاشت. > فروغ فرخزاد
95/01/14
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا و دلنشین بود