جمعه ۱۸ آبان
خیال شعری از رسول محمدی(خیال)
از دفتر خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ۱۴:۱۸ شماره ثبت ۵۵۱۱۶
بازدید : ۸۹۸ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر رسول محمدی(خیال)
آخرین اشعار ناب رسول محمدی(خیال)
|
.. .خیال. ...
شعر...
واژه ایست بی رنگ...
و قلم...
سایه ایست پر حرف...
و تو همچون من...
لبریز سکوت...
دیرگاهیست...
در پیله ای حبس از جنس خطوط...
می گشایی بال...
تا اوج خیال... .
... .رسول محمدی(خیال). ...
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام خدمت شما استادعباسعلی استکی(چشمه) بزرگوار سپاس از لطف شما استاد عزیزم شبتان عاری از تاریکی
| |
|
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما بانو سیده لاله رحیم زاده(آلاله سرخ) بزرگوارو استاد مهربان سپاس از محبت شما بانو شبتان مملواز خاطره ای روشن و شاد | |
|
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد
بزرگوار جناب آرمین اسدزاد(الف) عزیز
سپاس از لطف شما بزرگوار
وبی نهایت ممنونم از محبتی که از سر مهر به بنده هدیه فرمودین
امیدوارم روز خوبی داشته باشید استاد
درپناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.