شنبه ۳ آذر
بهانه ارام شعری از تارا حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۵۴۴۲
بازدید : ۶۷۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب تارا حسینی
|
شب است و ارام
سکوتی مطلق از هر بیگانه
منو دل در خلوتی رهاییم
و تو ارام ارام تنهاییم را می شکنی
بهانه ی بودنت حس میشود
من کیستم؟
تو خوب تر از خوب
و میدانم تا ابد زوفایت خواهم مرد
بگذار ستاره های اسمانم روشن باشد
تا مقصد پرواز را هر گز گم نکنم
میکشم منت ماه
تا شود شاهد من
در حضورت که شدم سخنها خواهم گفت
ارامتر بگذر از من
تا اشفته ی خیالت نمانم
ندانستم در جفایت که از یادت نمی کاهم
بهانه بودنت را از من نگیر
بگذار تنها باورم تو باشی
که خوبتر از خوبی
و من این را میدانم.....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.