به نام خدا
چه کرده ای ای #خدا نای نفس کشیدنم نیست...
احتمال رهایی از این قفس بخاطر مادرم نیست...
عذابی دردناکتر از این عذاب نیست...
خوب میدانم گناهم به اندازه تدوام این عذاب نیست...
بزرگی بزرگتر از تو برایم نیست...
اما اکنون زمان تماشای این دنیا نیست...
این که ال کلاسیکو نیست!!!
رسیدن به #عشق برایم آن مفهوم نیست...
دیگران در خون اند رسیدن برایم کافی نیست...
حیف این دنیا جای عشق نیست...
راه درمانی جز #مَهدی نیست...
در لشکر کفر راهی جز مرگ برایم نیست...
مرگ هم برایم اکنون کافی نیست...
فراموشی در مرگ نیست...
این همه نیست برای شعر نیست...
نیستی ام را میخواهم راهی برای اجابتم نیست؟؟؟
شعر همین قدر نیست...
ولی برای قبرم همین کافی است...
وقت ظهور منجی است.
این گرگ آماده ی دیدنش نیست.
شاید مردن به دست او تنها راه پاک شدن این شرمندگی است...
توان دیدن خدا در من نیست.
وگرنه بهتر از خدا در این عالم نیست.
ملاقات با خدا باشد در مِه
...👆👆👆این دیگر شعر نیست👇👇👇...
بعد از مرگم زمان دیدن #حسین فاطمه است.
دیدنش برایم همان آرزوی باستانی است...
دیدن این مرد همین، کافی است.
شعر پایانش خندیدن تو نیست...
خندیدن تو اکنون جز فحش نیست.
اندکی تفکر برای این شعر کافی است این جمعه برای نیامدنش اگر نیست همان به که نیست...
#پسر_پرت