مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۴ آذر
نرگس بی محبت شعری از شاعربارانی
از دفتر پنجره نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ ۰۷:۰۸ شماره ثبت ۵۴۲۹
بازدید : ۱۰۸۶ | نظرات : ۷
آخرین اشعار ناب شاعربارانی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
قطره قطره میچکه قطره ی ناز بارون
خاطره ی پنجره از دل نمیره بیرون
شکر خدا با بارون باز خنده ها تُ دیدم
دوباره اومدی تو،ناز و أداتُ دیدم
چه شکایتی داره اون دل مثل شیشه
چه قصه ای شروع شد دلت شد مثل تیشه؟
چی شد یهو بردیدی ساقه ی احساسمو؟
خشک کردی آروم آروم شکوفه ی یاسمو؟
چی شد گذشتی از من رفتی به سوی غربت؟
نگو نگات فریب بود نرگس بی محبت
اگه دلو بشکنی بازم برام قشنگه
بزن تیرِ خلاصُ بزن که دلم تنگه
تو که همیشه هرجا تو خاطرم میموندی
چرا با بیوفایی دل منو شکوندی؟
اشکال نداره نازم تبر یزن به ریشم
خیالت راحت باشه بشکن که مثل شیشم
دلو ساده بشکن و برو با روزگارت
ما که گذشتیم از تو خوش بگذرون با یارت
فقط گل قشنگم کاری نکن بشکنه
نزار که یه غریبه تبر به ریشه ات بزنه
تو سامیُ شکستی دل یارتو نشکون
نزار بسوزه مث من به پای اون بمون
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.