جمعه ۲۵ آبان
«لبه ی عشق» شعری از مجتبی محبی زاده
از دفتر عقل و عشق نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۴۶ شماره ثبت ۵۴۲۷۵
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مجتبی محبی زاده
آخرین اشعار ناب مجتبی محبی زاده
|
«لبه ی عشق»
*****************************************
دریغ از وصل،دریغ از می
دریغ از آهی همچون نی
***
دریغ از وادی جانان،دریغ از ساز چوپانان
دریغ از نشتر چشمش،دریغ از مردی مردان
***
دریغ از گوهری کم یاب،دریغ از رویی چون مهتاب
دریغ از قلب چون شیشه،دریغ از تاب،دریغ از تاب
***
دریغ از کفر ، دریغ از دین
دریغ از اشک،دریغ از لرزشی غمگین
***
دریغ از حال،دریغ از قلب مالا مال
دریغ از جوشش احساس،دریغ از حافظم در فال
***
دریغ از بال پروازی،دریغ از یار هم رازی
دریغ از درد،تو خود دانی که نازی عشق من نازی
***
دلم قلب تو می پاید،سرم دست تو می باید
خودت را در کنارم نه،که شاید بیش از این ناید
*******************************************
سروده ای از:
مجتبی محبی زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
خیلی خوش امدید به جمع ما